My Grandma❤

おばぁちゃんがクッキーをつくるというので、

さっそくおてつだいしたんだけど、

おばぁ「前掛けつけんと」 
わたし「(前掛けじゃなくてエプロンだろ…)はいはい」

おばぁ「メリケン粉はもっと強く練らんと」
わたし「(メリケン粉じゃなくて薄力粉だろ…)はいはい」

おばぁ「流しは片付けながらやらんね」
わたし「(流しじゃなくてシンクだろ…)はいはい」

とかいちいちうるさいしつっこみどころ満載で

なかなかすすまない。


それでもわたしがこうやっててつだうのは、

おばぁちゃんのチョコチップクッキーが

どこのお店のよりおいしいからなのです❤

Havenhollow
The Secret Store - Little Granny Avatar - Boxed
The Secret Store - Granny's Cookie Platter - Free Gift

The Seasons Story
Boots: Sweet Thing. Layer Boots Fatpack 
Beanie: D R O P . - Beanie *TSS GIFT BOX*

Outfit: POTCHA. YURURI LONG SWEATER + SHIRTS 1 AND 2 @TCF

Hair: tram D217 hair / group gift <3 (resize script)

Eyes: IKON 'Sunrise' Eyes - Shade: Pale MPFree

Ty❤Hiyomi<333


@ cafe HY's

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 コメント:

コメントを投稿