Summerfest '14

Summerfest '14 New!!!
Hiyomi(←)
Hair : spellbound - River //Natural selection
Vest : ISON - summer long vest (white)
Top : Tee*fy - Mia mini halter tank top retro*
Shorts: Tee*fy - Vivienne summer shorts prism

Aru(→)
Top: Tee*fy Mia Mini Halter Tank Top Desert
Shorts: B.C.C Give love shorts Sweet gradient
Sandals: (Yummy) Gemstone Sandals - Confetti
::{u.f.o} ::favorun crusier board 


the others(→)
Hair:*PINK HUSTLER* hair*PH* 8022 [HUD] fancy
Hairbase: *booN center part B hairbase all colors pack   @MP
Earrings: . Sweet T Sillybaking Oops! BlueRasp Earrings (SECRET) (Common)

サマフェス行ってきました!

めちゃ重でまわるのに時間かかりました。
休みの日でよかった♪

ショーパンはもう何個ももってるからいいかな~って思ってたんだけど、
B.C.C さんのキレイ色グラデにやられて衝動買い。

::{u.f.o} ::さんのスケボ、ガチャでレアは乗れるみたいです。
スケボータッチで持つポーズ2個ついてます。

Tee*fyさんのホルタータンクは迷ってDEMOと同柄にしました。
無地も含めてめっちゃカラバリあります。
Hiyomi(左)着用の浅目カットのボトムと一緒にディスプレイされてました。


(Yummy)さんのぺたんこジェムストーンサンダル
ほどよくキラッとデコられててかわいいです。

はぁ…散財した。

あとサマフェスとは関係ないですが、
髪は*PINK HUSTLER*さんの新作です。
デコだしって個人的に難しくて苦手なんですが、
あまり見ないfancy色にやられてDEMO⇒即買いでした。
わたしのオデコのシェイプだとヘアベースつけたほうがいいよーって言われて
初買いしましたが、ホントだしっくり・・・。

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 コメント:

コメントを投稿